​VELKOMMEN TIL CLEANLY APS

Sådan bliver I kunde

For at sikre det gode samarbejde, er vi altid meget grundige, når vi indgår nye samarbejder.

Indledningsvis sætter vi os ind i jeres forhold:

Hvor mange busser har I?
Hvilke typer busser? Herunder størrelsen?
Hvad skal gøres rent – og hvor tit?

Vi laver gerne en dybdegående gennemgang med jer, og finder ud af præcis hvad jeres behov er. Formålet er altid at vi hjælper jeres forretning på bedst mulig vis, og en forståelse af jeres konkrete behov, er med til at garantere de bedste resultater.

Eksempelvis om vi skal

  • ​Feje gulv
  • ​Vaske gulv
  • ​Gøre rent under og bagved sæder
  • ​Tørre vandrette eller lodrette flader eller stænger
  • ​Pudse ruder
  • ​Feje eller vaske gulv ved chaufførpladsen
  • ​Tørre lågerne
  • ​Fylde diesel og sprinklervæske på

I får selvfølgelig et mere detaljeret skema.

​Processen er altid, at vi holder et (online) møde med jer, hjælper jer med at definere jeres behov, og så kommer med et konkret bud på hvordan et samarbejde kan fungere, samt diskutere et budget i runde tal. Og fordi vores prisberegner er fuldt ud digitaliseret, kan vi også vise på mødet, hvad det betyder for prisen, hvis vi justerer opgaven. Både ift. hvad der skal gøres rent og hvor tit.

Kan I efter det møde se værdi i at få os ind som samarbejdspartnere, skal vi også se jeres fysiske rammer, så vi bl.a. ved, hvor jeres vaskehal er, hvor vi kan opstille vores materialer og hvilken stand jeres busser er i.

Når vi har dannet os et grundigt overblik, sender vi jer en mail med et helt konkret tilbud, hvor vi præsenterer en løsning og den endelige pris. Vi gør vores bedste for at prisen reflekterer en re-allokering af jeres eksisterende rengøringsbudget og ikke en investering - dvs. at det ikke koster mere end hvad det koster at have jeres chauffører til at gøre rent.

Når vi laver aftalen, afklarer vi også, hvordan vi integrerer vores it-system med jeres og evt. justerer vores systemer til netop jeres behov. I betaler ikke for justering og evt. videreudvikling af IT-en. Det er vores investering i det gode samarbejde fremover. 

Skal vi tage en snak?

Så ring til indehaver Osman Toplica på 60 63 60 16, eller send en mail til info@cleanly.dk. Så aftaler vi et møde.

Få et uforpligtende tilbud

Udfyld formularen og vi vil vende tilbage med et tilbud der er skræddersyet til dig og dine behov.

Vi bestræber os på at svare på alle henvendelser inden for 1 time!

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vi besvarer alle henvendelser inden for 24 timer.

Felter markeret med * skal udfyldes.​

Vi går op i bæredygtighed

Er du klar til at forbedre dit arbejds- eller hjemmemiljø? Kontakt Cleanly ApS i dag for et uforpligtende tilbud, og lad os vise, hvordan vi kan gøre en forskel for dit hjem eller arbejdsplads.

Detaljeorienteret rengøring

Vi går op i de små detaljer for at sikre, at hvert hjørne af dit hjem eller kontor er pletfrit og præsentabelt.

Fleksibilitet i tidsplaner

V​i tilbyder fleksible tidsplaner, der passer til din travle hverdag, så rengøringen altid bliver udført på et tidspunkt, der passer dig.

Firmainformation

Cleanly ApS

CVR-nummer: 44781883

Åbogade 15, 8200 Aarhus N

Klik her for rutevejledning

Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig. Vi giver også gerne et uforpligtende tilbud. Du kan ringe til os på telefon 53 35 10 91 eller sende en e-mail til info@cleanly.dk. Du kan også benytte vores kontaktformular.

Vi bestræber os på at svare på alle henvendelser inden for 1 time!