​VELKOMMEN TIL CLEANLY APS

Sådan arbejder vi

​Indgår I en aftale med os, sikrer vi høj kvalitet af jeres rengøring vha. IT.

Med udgangspunkt i jeres data og den aftale, vi indgår, tilpasser vi en app, så både I og vi har al relevant viden om busserne samlet et sted:

  • ​Køreplaner
  • ​Vagtplaner
  • ​Ændringer i antal busser og ruter. Også når nye ture arrangeres med kort varsel
  • ​Aftaler for hvordan busserne skal gøres rene. Både hvad der skal gøres rent og hyppigheden
  • ​Optankning og udvendig vask
  • ​Skadesanmeldelser

Ikke alene bliver appen opdateret efter få minutter hele døgnet rundt. Vigtige beskeder vises både som notifikationer på computeren og telefonen, så hverken I eller vi er afhængige af at skulle undersøge, om noget er ændret. Særligt er det vigtigt for chaufførerne, som jo sjældent er i nærheden af en computer.

Vi ser alle ændringerne automatisk og kan reagere med det samme. Derfor bliver dagligdagen lettere for jer på en række punkter:

Skader indrapporteres hurtigt

Vi oplever af og til, at kundens chauffør overser en skade på bussen, men vores personale opdager det under rengøringen. Den information giver vi videre til jer, så I kan være på forkant og sætte en erstatningsbus ind morgenen efter.

Vagtplaner ændres efter jeres behov

Hvis noget ændrer sig hos jer, kan vi let kalde flere folk på arbejde, forlænge vagter eller rokere rundt på medarbejdernes opgaver, fordi vi har fleksibelt personale ansat og vagtplaner er dynamisk integreret med IT systemer. Det er jeres garanti for, at alle busser er 100% rene og klar til deres næste tur, også når noget ikke kører helt efter planen, hvilket jo tit er hverdagen i busbranchen.

Overblik over køreplaner giver overblik over busser

Når vores IT-systemer snakker sammen, kan vi altid se, hvornår busserne er i garagen. Med den viden producerer systemet automatisk en plan til rengøringsassistenterne, så de altid ved, hvornår de skal rengøre hvilken bus. Og ændres noget i planen, ændres rengøringsassistenternes arbejdsplan sig også automatisk. Så de kan bruge deres tid på effektiv rengøring – i stedet for at vente på busser der er forsinket eller ikke kommer. 

Særligt for turistbusser er vores model brugbar

  • ​Jeres behov ændrer sig fra dag til dag, eftersom to dage sjældent er ens
  • ​Går turen til koncerter, sportsstævner m.m., kan behovet for busser ændre sig helt frem til på dagen
  • ​På de lange ture er risikoen for forsinkelser større
  • ​Efter mange timer bag rettet er det ekstra krævende for chaufføren at skulle gøre bussen ren - og det bliver bare ikke gjort

​Hertil kommer de fordele, som alle busselskaber opnår:

Såvel chauffører som administrativt personale og ledere sparer meget tid på ikke at skulle koordinere opgaver og praktik omkring busserne. Vi og vores systemer håndterer alt fra planlægning, udførsel af opgaverne og opfølgning på klager.

F.eks. har vi QR-koder, som buschaufførerne kan scanne og direkte give feedback på rengøringen - så behøver ledelsen ikke at spille mellemmænd og sparer i stedet tid.

Alligevel får i et samlet overblik over alt. Udover detaljer for hvor tit vi vasker vinduer i bussen eller tørrer instrumentbrættet af, kan I også se, hvor tit vi fjerner opkast, tørrer op efter en spildt sodavand eller andet. I kan også se grafer over, hvordan kvaliteten af rengøringen udvikler sig og, hvor hyppigt der er klager. Det er hhv. data, I kan bruge i forretningen til at optimere jeres priser og til at vurdere vores rengøring.

Chaufførerne slipper for den opgave, de helst vil undgå. Derfor får I lettere ved at rekruttere og fastholde de gode medarbejdere. Og I får et bedre arbejdsmiljø, og gladere medarbejdere.

Få et uforpligtende tilbud

Udfyld formularen og vi vil vende tilbage med et tilbud der er skræddersyet til dig og dine behov.

Vi bestræber os på at svare på alle henvendelser inden for 1 time!

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Vi besvarer alle henvendelser inden for 24 timer.

Felter markeret med * skal udfyldes.​

Vi går op i bæredygtighed

Er du klar til at forbedre dit arbejds- eller hjemmemiljø? Kontakt Cleanly ApS i dag for et uforpligtende tilbud, og lad os vise, hvordan vi kan gøre en forskel for dit hjem eller arbejdsplads.

Detaljeorienteret rengøring

Vi går op i de små detaljer for at sikre, at hvert hjørne af dit hjem eller kontor er pletfrit og præsentabelt.

Fleksibilitet i tidsplaner

V​i tilbyder fleksible tidsplaner, der passer til din travle hverdag, så rengøringen altid bliver udført på et tidspunkt, der passer dig.

Firmainformation

Cleanly ApS

CVR-nummer: 44781883

Åbogade 15, 8200 Aarhus N

Klik her for rutevejledning

Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig. Vi giver også gerne et uforpligtende tilbud. Du kan ringe til os på telefon 53 35 10 91 eller sende en e-mail til info@cleanly.dk. Du kan også benytte vores kontaktformular.

Vi bestræber os på at svare på alle henvendelser inden for 1 time!