Sådan arbejder vi

Sådan arbejder vi

Indgår I en aftale med os, sikrer vi høj kvalitet af jeres rengøring vha. IT.  

Med udgangspunkt i jeres data og den aftale, vi indgår, tilpasser vi en app, så både I og vi har al relevant viden om busserne samlet et sted: 

  • Skadesanmeldelser 
  • Vagtplaner 
  • Køreplaner 
  • Optankning 
  • Ændringer i antal busser og ruter. Også når nye ture arrangeres med kort varsel 
  • Aftaler for hvordan busserne skal gøre rene. Både hvad der skal gøres rent og hyppigheden 
 

Ikke alene bliver appen opdateret efter få minutter hele døgnet rundt. Vigtige beskeder vises både som notifikationer på computeren og telefonen, så hverken I eller vi er afhængige af at skulle undersøge, om noget er ændret. Særligt er det vigtigt for chaufførerne, som jo sjældent er i nærheden af en computer.  

Vi ser alle ændringerne automatisk og kan reagere med det samme. Derfor bliver dagligdagen lettere for jer på en række punkter: 

Skader repareres hurtigt

Vi oplever af og til, at kundens chauffør overser en skade på bussen, men vores personale opdager det under rengøringen. Den information giver vi videre til jer, så I kan være på forkant og sætte en erstatningsbus ind morgenen efter.

Hvis noget ændrer sig hos jer, kan vi let kalde flere folk på arbejde, forlænge vagter eller rokere rundt på medarbejdernes opgaver, fordi vi har fleksibelt personale ansat og vagtplaner er dynamisk integreret med IT systemer. Det er jeres garanti for, at alle busser er 100% rene og klar til deres næste tur, også når noget ikke kører helt efter planen, hvilket jo tit er hverdagen i busbranchen.

Når vores IT-systemer snakker sammen, kan vi altid se, hvornår busserne er i garagen. Med den viden producerer systemet automatisk en plan til rengøringsassistenterne, så de altid ved, hvornår de skal rengøre hvilken bus. Og ændres noget i planen, ændres rengøringsassistenternes arbejdsplan sig også automatisk. Så de kan bruge deres tid på effektiv rengøring – i stedet for at vente på busser der er forsinket eller ikke kommer. 

Særligt for turistbusser er vores model brugbar

  • Jeres behov ændrer sig fra dag til dag, eftersom to dage sjældent er ens 
  • Går turen til koncerter, sportsstævner m.m., kan behovet for busser ændre sig helt frem til dagen 
  • På de lange ture er risikoen for forsinkelser større 
  • Efter mange timer bag rettet er det ekstra krævende for chaufføren at skulle gøre bussen ren 

 

Hertil kommer de fordele, som alle busselskaber opnår: 

Såvel chauffører som administrativt personale og ledere sparer meget tid på ikke at skulle koordinere opgaver og praktik omkring busserne. 

Fordi I vænner jer til at bruge appen, kan vi hurtigt optimere den yderligere for jer, så den også dækker andre funktioner i jeres virksomhed. 

I får et samlet overblik over alt. Udover detaljer for hvor tit vi vasker vinduer i bussen eller tørrer instrumentbrættet af, kan I også se, hvor tit vi fjerner opkast, tørrer op efter en spildt sodavand eller andet.  

Chaufførerne slipper for den opgave, de helst vil undgå. Derfor får I lettere ved at rekruttere og fastholde de gode medarbejdere. Og I får et bedre arbejdsmiljø, og gladere medarbejdere. 

Kontakt os