Cleanly ejes af datalog Osman Toplica. Efter at have arbejde med IT-udvikling i mange år, fik han en ide til at optimere busrengøring vha. IT.
En model, der er særlig effektiv og brugbar, fordi busrengøring kræver en helt anden planlægning end øvrig rengøring, eftersom busserne jo er på gaden det meste af tiden, og planerne tit bliver ændret.
Aktuelt har vi en håndfuld inspektører og ~20 rengøringsassistenter ansat samt en række timelønnede, så vi altid kan skrue op for vores egen kapacitet ifm. travlhed.
Vi udvider denne stab løbende, da vi oplever stor interesse for konceptet i hele landet.
I modsætning til øvrige rengøringsfirmaer har vi ikke problemer med at ansætte og fastholde omhyggelige og stabile medarbejdere. For vi ansætter efter personlighed. Ikke kompetencer, for kompetencerne kan altid læres. Derfor tilbyder vi gerne et buskørekort, hvis vi øjner en medarbejder, vi gerne vil have hos os i mange år.
Kombinationen af IT og fastholdelse af de gode medarbejdere gør, at vi kan sikre grundig rengøring til konkurrencedygtige priser. Samtidig gør det en stor forskel, at I vælger et rengøringsfirma uden underleverandører:
Kun ét firma – ikke to – skal tjene på opgaven, og opgaverne skal kun løses én gang. Både ift. at indgå kontrakter, administrere aftaler og betaling samt kvalitetssikring. Det koster det samme, men flere af pengene bliver brugt på at gøre grundigt rent.